Subject: FW: Fwd: FW: 11263 Kaberla-Kaberneeme tee, km 2,58 - elamuala juurdepääsutee projekt
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 15:03:00 +0300

Palun reg

From: Aleksandr Lipkin <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 2:38 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Fwd: Fwd: FW: 11263 Kaberla-Kaberneeme tee, km 2,58 - elamuala 
juurdepääsutee projekt

Tere.

Saadan parandatud projekti.

https://www.dropbox.com/scl/fo/uv0sek1ejlohe579ordn4/AOeCfI7XU8R8I84UPOBe-nI?rlkey=mi4noqvcjz7l0vfxml9af82mk 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/uv0sek1ejlohe579ordn4/AOeCfI7XU8R8I84UPOBe-nI?rlkey=mi4noqvcjz7l0vfxml9af82mk&dl=0> 
&dl=0

Parimate soovidega,

Aleksandr Lipkin
Teedeinsener
KLM Projekt OÜ
+372 5562 9779
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--

-------- Forwarded Message -------- 

Subject:

Fwd: FW: 11263 Kaberla-Kaberneeme tee, km 2,58 - elamuala juurdepääsutee 
projekt

Date:

Wed, 22 May 2024 10:32:39 +0300

From:

Kristjan Laurits  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

To:

Aleksandr Lipkin  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

TRAM märkused.

Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--

-------- Edastatud kiri -------- 

Teema:

FW: 11263 Kaberla-Kaberneeme tee, km 2,58 - elamuala juurdepääsutee projekt

Kuupäev:

Fri, 19 Apr 2024 07:18:12 +0000

Saatja:

Krista Einama  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Saaja:

Kristjan Laurits  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Koopia:

Merike Joonsaar  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Tere,

Enne ehr-is planeeringuala juurdepääsutee kooskõlastamist, peame jõudma 
ristmiku lahenduse kooskõlastuseni ja lepingu sõlmimiseni.

Edastan mõned märkused riigitee ristmiku lahenduse täpsustamiseks.

1.	Tingmärkides on viidatud tänavale - tegemist ei ole tänavaga.
2.	Märgi 221 juurde lisada ka märgid 644 Tee nimi.
3.	Kuna tee teises otsas on pääs valla teele suletud siis märgi 552 alla 
lisada ka tahvel 811.
4.	Ristmikule näha ette tähispostid vastavalt Riigiteede liikluskorralduse 
juhend TRAM 2023 punkt IV-2.5.
5.	Riigitee alusele maale sademevett mitte juhtida. Sademevete ärajuhtimine 
ei lahendatud piisavas mahus, mõõdistus ebapiisav. Lahendus vajab 
täpsustamist kavandatud süvend/kraavi osas, millega juhitakse  sademeveed 
riigitee alusele maale.

Tervitades, Krista Einama

From: Krista Einama
Sent: Tuesday, April 16, 2024 9:21 AM
To: Hannes Ristov < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: 11263 Kaberla-Kaberneeme tee, km 2,58 - elamuala juurdepääsutee 
projekt

Tere,

Edastan mahasõidu liikluskorralduse, kas on märkusi?

Elamuala juurdepääsutee üle metskonna maa.

Kõik materjalid : 
<file://mts.local/dfs$/TRAM_projektipank/TTO_Projektid/3%20Ristumiskohad/11263_2,59_Nõmmiku_III_dp_ristumiskoht/2024.04.16-projekt%201.korda/TRAM%20(1).zip> 
Z:\TTO_Projektid\3 
Ristumiskohad\11263_2,59_Nõmmiku_III_dp_ristumiskoht\2024.04.16-projekt 
1.korda\TRAM (1).zip

Lugupidamisega

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026